Slide Deck 2 WordPress Slider Plugin Recenze

Plugin Slide Deck 2 WordPress vám umožní vytvořit neomezené množství krásných posuvníků obsahu na vašem webu. Je to jeden z nejjednodušších použití pluginů tam a přichází plný všech úžasných funkcí.

Navštivte oficiální stránky Slide Deck

Posuvná plošina 2 Funkce

Slide Deck má spoustu skvělých funkcí, díky kterým je vysoce přizpůsobitelný a uživatelsky přívětivý. Níže jsem zdůraznil některé z hlavních funkcí pluginu Slide Deck, jak je uvedeno na jejich webu – do nich se dostanu podrobněji v přehledu videa, ale jen proto můžete získat obecnou představu o tom, co plugin dělá speciální.

Více typů obsahu

Jedna z nejlepších věcí na Slide Deck 2 a to, co ji opravdu odlišuje od ostatních zásuvných modulů, je to, že podporuje různé typy snímků … obrázky, text, html a videa. A nejste přilepeni k žádnému konkrétnímu typu snímku, mohli byste mít všechny snímky obrázků, všechna videa nebo můžete mít kombinaci různých typů snímků na jednom posuvníku!

Typy obsahu skluzavky

Když přejdete k vytvoření snímku, jednoduše jej vyberte z rozevíracího seznamu a zobrazí se všechna nastavení typu snímku, takže můžete snadno přizpůsobit tento styl snímku vašim potřebám..

Můžete mít snímky s…

• snímky
  • Text
  • HTML
  • Videa

Snadný editor WYSIWYG

Všechny možnosti a nastavení při vytváření snímků pomocí Slide Deck jsou prováděny pomocí intuitivního uživatelského rozhraní, které se velmi snadno používá. Na libovolný snímek můžete přidat titulky nebo text těla, vybrat mezi několika rozvrženími snímků, snadno nahrávat a / nebo mazat obrázky, vybírat z předdefinovaných stylů nebo si vytvářet vlastní, přetahovat své snímky … atd..

Posuňte balíček WYSIWYG

Živý náhled

Nejlepší věci na Slide Decku jsou podle mého názoru živý náhled. Při práci na tvorbě snímků bude plugin zobrazovat živý náhled posuvníku přímo na hlavním panelu, takže přesně uvidíte, jak bude vypadat na front-endu. Pokud upravíte snímek, přetáhnete je, změníte objektiv (styl posuvníku) atd., Můžete vidět všechny tyto změny na živém posuvníku, který můžete vyzkoušet. Tím zajistíte, že když půjdete na příspěvek na front-endu, bude to vypadat perfektně!

Slide Deck Preview

Citlivý

Slide Deck nedávno aktualizoval svůj plugin, aby plně reagoval. To znamená, že pokud používáte responzivní téma WordPress, nebudete mít problémy s používáním tohoto pluginu. Testoval jsem citlivost na jejich demo a není to špatné. Samozřejmě, že u jakéhokoli posuvníku obsahu nebude 100% dokonale reagovat – ale umožňuje být skutečný, žádný web na mobilním zařízení nebude vypadat stejně dobře jako výchozí web v plné velikosti.

Posuvná paluba reaguje

Pokud přejdete na SlideDeck, mají díky této nové aktualizaci skvělou promo akci 25%

Přehled videa s posuvnou plošinou

Úžasní lidé, kteří vytvořili Slide Deck (Digitální telepatie) poskytli mi prémiovou verzi pluginu, abych ji mohl vyzkoušet a ukázat vám, jak všechno funguje. Nejprve jsem byl trochu ohromen všemi možnostmi a nastaveními, ale seznámení se se systémem trvalo jen 10 minut, protože je tak intuitivní. V níže uvedeném videu jsem vám chtěl ukázat, jak by se pomocí posuvné plošiny vytvořil posuvník a jen rychle procházel možnosti a některé z klíčových funkcí. Opravdu se mi líbily zprávy s pluginem, osobně na to nemám využití, ale možná ano!

Nechtěl jsem jít do obrovských podrobností o každém malém nastavení zahrnutém pro každý Slide Deck a jednotlivé styly snímků, protože plugin je opravdu masivní a bylo by to nejdelší video, jaké kdy bylo. Doufám, že pokud jste se dívali na video, máte dobrý pocit, jak snadno se plugin používá a jak je nabitý. Já osobně se mi líbí živý náhled, zatímco přizpůsobuji vaši sadu decků, takže jsem opravdu chtěl ukázat, že ve videu – pouhé popisování pluginu ve skutečnosti neznamená spravedlnost, musíte ho skutečně vidět v akci, abyste to ocenili!

Mé myšlenky

Jediné, co bych rád viděl, bylo, kdyby uživatelské rozhraní bylo trochu více naladěno na výchozí uživatelské rozhraní WordPress, některé barvy / tlačítka prostě vypadají z místa. Jsem velkým fanouškem používání co největšího počtu vestavěných stylů a udržování věcí co nejblíže k rozhraní WP. To však není problém (a ano, vypadá to krásně) a někteří lidé by naopak mohli mít rádi moderní / elegantní vzhled pluginu.

Celkově si myslím, že plugin je opravdu skvělý. Při testování pluginu a seznámení se s tím, jak to funguje, bylo velmi rychlé narazit na žádné chyby ani problémy – nemusel jsem číst žádnou dokumentaci, protože všechno prostě dává smysl. Líbí se mi skutečnost, že plugin má přednastavené styly pro přidávání titulků, a tak k vašim obrázkovým snímkům, pouze textovým snímkům, které nejsem velkým fanouškem, videoklipy jsou opravdu skvělé a užitečné a samozřejmě se mi líbí i snímek HTML, protože je ideální pro pokročilé uživatele, kteří chtějí o posuvník více.

Získejte Slide Deck

Kliknutím na tlačítko níže přejdete na oficiální stránku, kde se dozvíte více, získáte tento úžasný plugin a začnete pro svůj web vytvářet skvělé posuvníky! Osobní verze začíná na 49 dolarů, což je hodně.

Zkus to sám: Pokud kliknete níže a přejdete na web, můžete kliknout na tlačítko „Vyzkoušejte demo zdarma“, Takže si můžete plugin vyzkoušet sami a z první ruky uvidíte, jak je to cool.

Získejte Slide Deck

Jeffrey Wilson Administrator