DesktopServer Review: Snadné spuštění lokálních instalací WordPress

Každý vývojář WordPress má vlastní skladbu nástrojů, pluginů a procesů, které usnadňují jejich život a šetří jim čas při vývoji nebo správě webů. Ten, který uslyšíte znovu a znovu, je DesktopServer. V kostce DesktopServer vytvoří prostředí webového serveru v místním počítači a umožňuje vám rychle a snadno roztočit weby WordPress, které jsou spuštěny lokálně. Byl vytvořen serveremPress a je k dispozici pro Mac i PC ve bezplatné a prémiové verzi.

Získejte Desktop Server →

Před DesktopServerem byste museli nainstalovat MAMP, WAMP nebo XAMPP a sami si jej nakonfigurovat pro každý nový web, který chcete spustit (upravit hostitelský soubor, vytvořit databázi atd.). Obzvláště pro vývojáře to není příliš uživatelsky přívětivý proces, zejména pokud chcete provozovat více webů. Dokonce i pro vývojáře, kteří nemají problém s porty, databázemi apod., Je DesktopServer upřednostňován, protože proces je tak mnohem rychlejší. DS může vytvořit nový web pomocí několika kliknutí myší a několika sekund. Nainstaluje všechny potřebné soubory WordPress a vytvoří databázi pro vás. Ale to je místo, kde začíná úžasné.

Proč spouštět WordPress místně?

desktop-server-local-sites

Pro vývojáře, kteří nemají vývojáře, má místní verze vašeho webu karanténu – bezpečnou oblast, kde si můžete se svým webem hrát. Můžete vyzkoušet doplňky, měnit témata atd., Aniž byste narušili svůj živý web. Můžete vyzkoušet nejnovější aktualizaci WordPress a přesvědčivě zjistit, zda to na vašem webu způsobí zmatek. Už se nemusíte bát tlačítka Update, protože budete připraveni na to, co se stane!

Pro vývojáře vám místní prostředí umožňuje napsat a otestovat svůj vlastní kód před jeho odesláním na pracovní nebo živý server. Můžete také udělat práci, aniž byste museli být připojeni k internetu.

Druhou výhodou je lokální zálohování všech webů, na kterých jste pracovali. To je užitečné, když se klient vrátí s problémem nebo novým úkolem – máte připravené vývojové a testovací prostředí. Vzhledem k tomu, že tyto weby nejsou zveřejněny na internetu, nemusíte se obávat jejich údržby a aktualizace z bezpečnostních důvodů.

Plány

desktop-server-blueprint

Je pravděpodobné, že máte nějaké oblíbené doplňky nebo konfigurace, které chcete používat téměř na každém webu WordPress, který vytváříte. Funkce modrotisku DesktopServeru umožňuje vytvořit tuto základní konfiguraci, takže když vytvoříte nový web, již má k dispozici všechny pluginy, které chcete připravit, což vám ušetří čas navíc.

Import existujícího webu

Mnohokrát stavíte web úplně od nuly – pracujete s webem, který je již na internetu a chcete ho přenést do místního prostředí, abyste si s ním mohli hrát nebo dělat nějaké úpravy, aniž byste kódovali cowboy ‘. Existuje mnoho pluginů, jako je Duplicator, BackWPUp a další, které můžete na svém živém webu spustit a vytvořit soubor ZIP celého webu včetně databáze. Funkce importu DesktopServeru je kompatibilní s mnoha z nich, a umožňuje tak snadno přenést svůj stávající web do místního nastavení a okamžitě na něm pracovat..

desktop-server-quick-nasaditPřímé nasazení

Po vytvoření nového místního místního webu je třeba ho vrátit zpět na server. Existuje mnoho způsobů, jak toho dosáhnout, včetně použití pluginů a / nebo manuální práce. Prémiová verze DS je však vybavena funkcí Direct Deploy, která tento proces zjednodušuje. To je skvělé zejména pro osoby, které nejsou vývojáři.

Podpořte Awesome People

Tým DesktopServeru je úžasný. Stephen Carnam, vývojář DesktopServeru, je známý tím, že osobně volá lidem, aby jim pomohli s problémy (já vím, protože když jsem byl nový uživatel, zavolal mi, abych o víkendu nemluvil) a poskytuje skvělou podporu. Tito kluci jsou aktivními členy komunity WordPress a prostě houpají. Nejenže získáte skvělý produkt, ale podporujete také skvělý tým.

To není vše

Nezaujal jsem zde všechny funkce podrobně, ale abych vám udělal představu o tom, co ještě může DesktopServer udělat – můžete také: vytvořit kopii kteréhokoli z vašich stávajících místních webů kliknutím na tlačítko, sdílet místní web přes LAN pro testování na mobilních zařízeních, integrujte DesktopServer s funkcemi živého náhledu Dreamweaveru a Coda2.

Vyzkoušejte to zdarma

DesktopServer přichází v bezplatných i prémiových příchutích. Bezplatná verze nemá všechny funkce, ale pro některé uživatele bude vhodná. Vývojáři nebo lidé, kteří spravují více webů, pravděpodobně budou chtít získat prémiovou verzi (v současné době je cena 99,95 $).

Stáhněte si Desktop Server →

Jeffrey Wilson Administrator
Sorry! The Author has not filled his profile.